Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
informácie

Vrátenie tovaru a reklamácia

Kliknite pre vrátenie tovaru a vybavenia reklamácie
  • 1. Vrátenie zakúpeného tovaru bez udania dôvodu
    Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste spokojní, môžete ho vrátiť, najneskôr však do 14 dní od jeho doručenia. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný a nepoužitý, najlepšie v pôvodnom nepoškodenom obale, s dokladom o kúpe a sprievodným listom s informáciou o vrátenie tovaru v 14dennej lehote.
    Tovar vracajte na nižšie uvedenú adresu. Po prevzatí tovaru bude zákazníkovi vrátená čiastka bankovým prevodom, a to do 10 pracovných dní odo dňa vrátenia tovaru.
     
    Poštovou poukážkou na meno peniaze nevraciame.
  • 2. Reklamácia tovaru v dôsledku výrobných chýb
    Zákazník je povinný spolu s chybným výrobkom doložiť doklad o kúpe a sprievodný list, event. záručný list.
    Kupujúci je ďalej povinný pri reklamácii predložiť chybnú vec čistú, úplnú (všetky časti). V prípade zaslania veci k reklamácii poštou alebo špedičnou firmou je treba tovar dostatočným spôsobom zabaliť a zaistiť proti poškodeniu - pre tieto účely odporúčame uschovanie originálneho obalu (nie je podmienkou pre prijatie reklamácie).
    Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym použitím výrobku, nesprávnou manipuláciou a skladovaním.

    Sprievodný list musí obsahovať tieto náležitosti:
    • meno a priezvisko kupujúceho
    • dôvod reklamácie
    • kópiu dokladu o kúpe alebo aspoň termín nákupu (doklad je možné dohľadať v našom účtovnom softvéri)
    • číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí


    Tovar vracajte ako balík doručovaný poštovým kuriérom na adresu:

    GLS DEPO ZOHOR
    Detskyeshop s.r.o.
    Staničná 12
    900 51 ZOHOR

     
    • Pokiaľ bude balík zaslaný na inú ako vyššie uvedenú adresu (napr. fakturačnú), nemusí byť vyzdvihnutý.
    • Reklamačná lehota je 30 dní, ktorá začína plynúť doručením Vášho balíčka od prepravnej spoločnosti GLS na adresu prevádzkárne spoločnosti v Brne. O oprávnenosti reklamácie rozhodne výrobca, prípadne dodávateľ. V prípade uznania reklamácie je vada výrobku odstránená. Ak je vada neopraviteľná, bude tovar vymenený za nový kus alebo bude čiastka vrátená na bankový účet.
    • Ak nám zašlete tovar na reklamáciu neúplný, napr. v dôsledku toho, že tovar bol predaný v sete alebo jeho súčasťou bol aj spotrebný materiál (písacie potreby a pod.), bude vrátená suma znížená o hodnotu chýbajúce súčiastky.
    • Čiastka za poštovné a balné uhradené pri kúpe výrobku nie je súčasťou reklamačného konania.
  • 3. Zápožičná služba
    Reklamácia aktovky alebo batohu Vám môže spôsobiť ťažkosti, ak nemáte k dispozícii náhradnú tašku, s ktorou bude dieťa chodiť do školy po dobu opravy. Preto sme pre Vás pripravili pomoc pre túto situáciu.
    Zákazníkom ponúkame po dobu reklamácie zapožičanie náhradnej aktovky alebo batohu. K dispozícii máme tašky vyhradené pre tieto účely. Ich výber vykonávame samozrejme s ohľadom na vek a pohlavie dieťaťa.
    Ak máte záujem o využitie zápožičnej služby, kontaktujte nás, prosím, najlepšie ešte pred odoslaním reklamovanej tašky na našu adresu.
  • 4. Rozpor s kúpnou zmluvou
    (A) Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že predávaná vec je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez chýb.

    (B) Ak zákon neustanovuje inak, zhodou s kúpnou zmluvou podľa odseku 1 sa ďalej rozumie, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti zmluvou požadovanej, predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom popisovanej, alebo na základe nimi vykonávanej reklamy očakávané, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa. Ak to pripúšťa povaha veci, má kupujúci právo, aby sa vec pred ním prekontrolovala alebo aby sa mu jej činnosť predviedla.

    (C) V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

    (D) Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar zaslaný zákazníkovi späť na jeho náklady.
Ako správne vybrať školskú tašku? Prečítajte si nášho sprievodcu.

Licencované produkty

Aktuálne

08.11.

Ako na vianočné darčeky

Píšu Vaše deti list Ježiškovi? Prinášame Vám malé zamyslenie nad najkrajšími sviatkami roka aj z inšpiráciu pre "Ježiška".

10.08.

Herlitz - kolekcia aktoviek a školských tašiek 2018

Kolekcia Herlitz pre tento rok je opäť bohatá na pekné motívy. Z niekoľkých dostupných modelov vyberiete školskú tašku pre akéhokoľvek prváčika.

25.07.

Aktovky OXYBAG od Karton P+P - kolekcia 2018

Úžasné vlastné i licenčné designy a mnoho ďalšieho ponúkajú aktovky českého výrobcu Karton P + P. Novo pod obchodnou značkou OXYBAG!

15.05.

Belmil 2018 - nová kolekcia školských tašiek

Tohtoročná kolekcia prináša nielen nové motívy, ale aj nové typy aktoviek a batohov. Na svoje si tak prídu aj starší školáci.

MenuX

InformaceX

Položky označené (*) je nutné vyplniť.

Máte otázku? napíšte nám

Alebo volajte (+421) 777 555 226